Ontdek hoe Splandid kan helpen bij het automatiseren van al jouw bedrijfsprocessen

Splandid is dé alles-in-één oplossing voor ondernemers met een technische buitendienst. Automatiseer bedrijfsprocessen, beheer relaties en plan efficiënt met onze gebruiksvriendelijke omgeving. Van kennismaking tot facturatie, alles in één online applicatie. Vereenvoudig je workflow en optimaliseer je planning zonder gedoe. Splandid brengt succes en groei van een bedrijf binnen handbereik.

Van potentiële klant naar kennismaking

Klanten zoeken online naar een vakman. Stel je voor dat een potentiële klant op jouw website terecht komt, dan wil je natuurlijk direct een afspraak. Met Splandid regel je dat deze direct in jouw agenda komt zodra een klant dit formulier invult. De gegevens van de klant worden opgeslagen in jouw omgeving en vanaf hier kun je het dossier gaan opbouwen. 

Van kennismaking naar offerte

Na de eerste kennismaking met de klant wil je natuurlijk zo snel mogelijk de offerte uitbrengen. In Splandid staan al jouw producten en diensten voorgedefinieerd waardoor je binnen een paar minuten een gepersonaliseerde offerte kunt samenstellen en digitaal verzenden. Je hebt ook de mogelijkheid om optionele producten en diensten toe te voegen waardoor je gemakkelijk extra’s kunt verkopen. De klant tekent de offerte digitaal, dus geen papierwerk meer!

Van offerte naar planning

Met één druk op de knop zet je de offerte om naar een activiteit. In de planning wijs je de medewerkers toe aan een activiteit, maar ook bijvoorbeeld materiaal en voertuigen. Zo weet je zeker dat iedere medewerker met het juiste voertuig en het juiste materiaal op de plaats van bestemming komt.

Van planning naar werkuitvoering

Na het inplannen van jouw medewerkers maak je een koppeling met Google Maps voor het maken van een optimale route voor die dag. Het wordt eenvoudig om meerwerk toe te voegen aan de werkbon of bijvoorbeeld foto’s van het eindresultaat. Zodra jouw werknemers op locatie zijn en het werk uitgevoerd hebben vullen zij de digitale werkbon in en laten deze  ondertekenen door de klant. En de klanten rekenen zelfs direct af na de uitvoering via een QR code op de werkbon!

Van werkuitvoering naar factuur

Hebben jouw medewerkers meerwerk uitgevoerd op locatie? Geen probleem. Je hoeft ze niet meer te bellen, al het meerwerk hebben zij met een paar klikken namelijk al op de werkbon toegevoegd, en dit komt direct in Splandid op de order te staan. Na controle van de factuur verstuur je deze met één druk op de knop! De factuur wordt op dezelfde dag als het uitgevoerde werk verstuurt. Geen administratieve rompslomp in de avonden en weekenden meer, regel alles op dezelfde dag. 

Van factuur naar boekhouding

Met Splandid koppel je jouw boekhoudpakket zodat alle facturen automatisch worden afgeletterd. ook de facturatie gaat simpel via Splandid. Of wil je alleen een aanbetaling alvast factureren? Geen probleem. Na de facturatie komen de facturen in je boekhouding en deze worden vanaf nu automatisch verwerkt. 

En dat allemaal in één online systeem!

Met Splandid weet je zeker dat ál je bedrijfsprocessen in één systeem zijn geregeld. Geen Word en Excel documenten meer, geen losse werkbonnen, geen handmatige offertes en facturen. Kortom, alles geautomatiseerd binnen één systeem!