CRM binnen Splandid

Kost het je veel tijd om alle gegevens van jouw klanten bij te houden? Met Splandid wordt dit super eenvoudig. Splandid is gekoppeld aan het KvK en BAG register waardoor klantgegevens automatisch worden opgehaald en ingevuld in de klantkaart. Heb je veel klanten met verschillende wensen? Ook dat is binnen Splandid geen enkel probleem! Je kunt per klant het communicatieprofiel, de facturatiemethode en nog veel meer instellen.

  • Gekoppeld met de KvK en het BAG register
  • Communicatieprofiel per klant
  • Overzichtelijke klantkaarten
  • Communicatie tussen teamleden met taken
    Nieuw

Snel een volledig beeld van al jouw klanten

Splandid heeft een geïntegreerd CRM-systeem ontwikkeld waarmee bedrijven ervoor kunnen zorgen dat hun communicatie zowel intern als extern probleemloos verloopt. Door middel van de uitgebreide klantenkaart die gekoppeld is aan het KvK- en BAG-register, is het mogelijk om snel en eenvoudig alle benodigde gegevens van klanten in te voeren. Hierdoor heb je altijd een compleet beeld van je klanten en behoud je het overzicht. 

Het gebruik van dit CRM-systeem zorgt ervoor dat interne processen efficiënter verlopen en alle communicatie met klanten soepeler verloopt. Op deze manier bespaar je tijd en middelen die anders aan het handmatig bijhouden van klantgegevens zouden worden besteed. Kies voor Splandid en maak gebruik van de voordelen die dit innovatieve CRM-systeem te bieden heeft!

De voordelen van een geïntegreerd CRM systeem

Gedetailleerde klantenkaart

In de klantenkaart vind je adresgegevens, maar ook facturatiemethodes, openstaande facturen, communicatieprofielen, openstaande taken, contactpersonen en nog veel meer. Verder kun je gepersonaliseerde notities toevoegen zodat al je collega’s gelijk de aantekeningen over een klant kunnen inzien. 

Interne communicatie en takensysteem

Een reminder nodig bij een klant voor een actie die uitgevoerd moet worden? Geen probleem met het ingebouwde takensysteem in Splandid. Wijs een taak toe aan jezelf of een collega zodat er niets meer wordt vergeten. 

Klantspecifiek communicatieprofiel

Splandid maakt gebruik van zeer geavanceerde communicatieprofielen. Je kunt deze profielen per klant instellen. Denk hierbij aan het standaard instellen van verschillende mailadressen voor offertes en facturen, maar ook herinneringen voor facturen en het ontvangen van een bevestiging bij het plannen van werkzaamheden.

Getekende offerte direct omzetten naar order

Is de offerte getekend terug gekomen? Dan kun je met een paar klikken de hele of gedeeltes van de offerte doorzetten naar een order. Hier maak je weer activiteiten voor aan die in het planbord verschijnen. 

Verschillende locaties per klant

Heb je klanten waarbij werkzaamheden op meerdere locaties uitgevoerd kunnen worden? Binnen Splandid voeg je gemakkelijk meerdere locaties toe aan een klant en hier kun je ook nog een standaard prijs aan koppelen voor voorrijkosten. Zo weten je monteurs altijd waar ze naartoe moeten en worden de voorrijkosten nooit meer vergeten. 

Volledig aan te passen naar jouw huisstijl

Voeg standaard je eigen huisstijl toe. Dit is zelfs in te stellen voor meerdere facturerende bedrijven. Dus heb je twee of meer bedrijven? Stel dan gewoon meerdere aparte huisstijlen in.

Met Splandid kies je voor

-> Offertes op maat
-> Professionele offertes
-> Alles digitaal
-> Sneller en meer verkopen
-> Automatisering van je bedrijfsprocessen

Benieuwd naar nog meer CRM mogelijkheden?

Nieuwsgierig geworden? Splandid heeft veel mogelijkheden en deze laten we graag vrijblijvend aan je zien, boek een demo.