Draagt een betere planning echt bij aan een tevreden klant?

Een betere planning kan op verschillende manieren bijdragen tot de tevredenheid van de klant:

Nauwkeurige planning: Met een betere planning worden de afspraken van de buitendienst nauwkeuriger gepland, waardoor de kans op gemiste of vertraagde afspraken afneemt.

Betere responstijden: Effectieve planning helpt bedrijven om mensen en middelen efficiënter toe te wijzen.

Voorspellend onderhoud: Planning kan bedrijven ook helpen potentiële problemen te identificeren en preventief onderhoud uit te voeren voordat ze kritiek worden, waardoor het risico van onverwachte stilstand wordt verminderd en de betrouwbaarheid wordt verhoogd.

Meer vertrouwen: Met een betere planning krijgen klanten updates of notificaties over de status van hun afspraken en worden tijdig geïnformeerd over eventuele wijzigingen in de planning, wat weer bijdraagt aan vertrouwen van de klant in je bedrijf.

In een keer goed: Wanneer de buitendienst met de juiste informatie bij de klant komt en de juiste onderdelen of materieel meeneemt, neemt de kans op een succesvolle uitvoering van de opdracht enorm toe met een blije klant tot gevolg.

Wil jij ook vandaag nog starten met een betere planning? Ik laat je graag zien hoe je dit met Splandid kan realiseren. Maak hier direct een afspraak voor een online demo.