Ontdek hoe Splandid kan helpen bij het automatiseren van al jouw bedrijfsprocessen!
Splandid is uniek door de combinatie van het automatiseren van bedrijfsprocessen, relatiebeheer én planning in een enorm gebruiksvriendelijke omgeving. De functionaliteiten zijn bijzonder uitgebreid en tegelijkertijd makkelijk te begrijpen voor de dagelijkse gebruiker. Met Splandid heb je het fundament van je bedrijf in één online applicatie. Vanaf de kennismaking met een potentiële klant tot en met een afgeletterde factuur in je boekhoudpakket.
Van potentiële klant naar kennismaking
Stel je voor dat een potentiële klant op jouw website terecht komt bij het contactformulier. Met Splandid regel je dat er gelijk een afspraak in jouw agenda wordt gezet voor een eerste kennismaking wanneer een klant dit formulier invult. De gegevens van de klant worden gelijk opgeslagen in jouw omgeving en vanaf hier kun je het dossier gaan opbouwen.
Van kennismaking naar offerte
Na de eerste kennismaking met de klant wil je natuurlijk zo snel mogelijk de offerte uitbrengen. In Splandid staan al jouw producten en diensten voorgedefinieerd waardoor je binnen een paar minuten een gepersonaliseerde offerte kunt samenstellen en digitaal verzenden. Je hebt ook de mogelijkheid om optionele producten en diensten toe te voegen waardoor je gemakkelijk extra’s kunt verkopen. De klant tekent de offerte digitaal, dus geen papierwerk meer!
Van offerte naar planning
Met één druk op de knop zet je jouw offerte om naar activiteiten. Deze activiteiten kunnen vervolgens makkelijk ingepland worden onder jouw personeel. In de planning kun je de medewerkers toewijzen aan een activiteit, maar bijvoorbeeld ook materiaal en voertuigen. Zo weet je zeker dat iedere medewerker met het juiste voertuig en het juiste materiaal op de plaats van bestemming komt!
Van planning naar werkuitvoering
Na het inplannen van jouw medewerkers kun je ook nog een koppeling met Google Maps maken voor route optimalisatie voor die dag. Zodra jouw werknemers op locatie zijn en het werk uitgevoerd hebben kunnen zij een digitale werkbon invullen en deze laten ondertekenen door de klant. Het wordt eenvoudig om meerwerk toe te voegen aan de werkbon of bijvoorbeeld foto’s van het eindresultaat. En de klanten kunnen zelfs direct afrekenen na de uitvoering via een QR code op de werkbon!
Van werkuitvoering naar factuur
Hebben jouw medewerkers extra werk uitgevoerd op locatie? Geen probleem! Je hoeft ze niet meer te bellen, al het meerwerk hebben zij met een paar klikken namelijk al op de werkbon toegevoegd, en dit komt direct in jouw systeem op de order te staan! Alles wat je nog hoeft te doen is de factuur te controleren en vervolgens te versturen met één druk op de knop! Verstuur de factuur nog op dezelfde dag als het werk is uitgevoerd. Geen administratieve rompslomp in de avonden en weekenden meer, regel alles nog op dezelfde dag.
Van factuur naar boekhouding
Met Splandid koppel je jouw eigen boekhoudpakket zodat je geen facturen meer hoeft in te boeken. Alle facturen worden vanaf nu automatisch afgeletterd.
En dat allemaal in één online systeem!
Met Splandid weet je zeker dat ál je bedrijfsprocessen in één systeem zijn geregeld. Geen Word en Excel documenten meer, geen losse werkbonnen, geen handmatige offertes en facturen. Kortom, alles geautomatiseerd binnen één systeem!